Top نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال Secrets

Wiki Article

همان‌طور که مشاهده می‌کنید در حال حاضر بیت کوین، اتریوم، کاردانو، تتر به ترتیب ۴ ارز دیجیتال مورد توجه بازار هستند.

برای انجام ترید در بایننس، باید حساب خود را با یک ارز دیجیتال مثل بیت کوین یا تتر شارژ کنید.

کیف پول‌های موبایل، اپلیکیشن‌های موبایلی هستند که باز هم باید از منابع معتبر دانلود شوند.

برای انجام تحلیل تکنیکال شما با استفاده از یک سری الگو و ابزار و پیاده‌سازی آن بر روی نمودار قیمتی، آینده‌ی قیمت رمزارز را پیش‌بینی می‌کنید.

کارمزد صرافی بایننس در سطوح مختلف کاربری متفاوت است. به‌عنوان مثال، افرادی که حجم معاملات ماهانه‌شان به زیر ۵۰ بیت کوین می‌رسد، برای هر معامله ۰.۱ درصد از مبلغ معامله را پرداخت می‌کنند.

برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در کارگزاری های خارجی نیازی به انجام فرایند احراز هویت نمی باشد و تنها با ثبت نام در آن ها امکان خرید و فروش بیت کوین فراهم می شود .

برای خرید و فروش بیت کوین از طریق بازار فارکس تنها کافیست تا سرمایه گذاران یک بروکر فارکس مناسب انتخاب و اقدام به ایجاد یک حساب کاربری در آن کنند .

حتما شما هم این روزها در مورد خرید ارزهای دیجیتال خبرهای زیادی را شنیده‌اید! ارزهایی از جمله بیت کوین، تتر، اتریوم، بایننس کوین از معروفترین‌ها هستند.

مثلاً فرض کنید قصد داریم خیلی سریع با استفاده از بیت کوین، ریپل بخریم. برای این کار از قسمت فرم خرید آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال ریپل در صفحه معاملات اقدام می‌کنیم.

استفاده از دانش و تجربه‌ی کسانی که پیش از شما در بازار ارزهای دیجیتال فعال بوده و کارنامه‌ی خوبی دارند می‌تواند مسیر موفقیت را به شما نشان دهد.

معاملات آتی: امکان شرط‌بندی روی آینده قیمت ارزهای دیجیتال با استفاده از قراردادهای آتی در بایننس وجود دارد که البته مثل مارجین ریسک آن بسیار بالا است.

محمد آذرنیوار زمان مطالعه: ۹ دقیقه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

آموزش ارز دیجیتال به صورت گام به گام و نحوه سرمایه گذاری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Report this wiki page